wtorek, 2 czerwca 2015

Podsumowanie maja


Kolejny miesiąc, który niesamowicie szybko upłynął! Niestety maj był dla mnie dość słaby pod względem czytania, czego efektem są tylko cztery przeczytane książki. Nie mogę się już doczekać wakacji w czasie których zamierzam nadrobić wszelkie czytelnicze zaległości, sama nie wiem jak to zrobię, bo książek uzbierało się dość sporo, ale przynajmniej będę próbować :) Liczę też na to, że czerwiec będzie choć trochę lepszy pod względem czytania ;)
Majowe wyniki prezentują się tak:
  1. "Nie zabierajcie mi dziecka" - Cathy Glass - 304 strony
  2. "Kiedy cię poznałam" - Cecelia Ahern  - 416 stron
  3. "Polowanie na motyle" - Krystyna Mirek - 264 strony
  4. "Wieczory w Umbrii" - Marlena De Blasi - 416 stron
Razem przeczytałam 1400 stron, czyli około 45 stron dziennie.
Najlepsza książka: W tym miesiącu czytane przeze mnie książki były na dość wyrównanym poziomie, ale jednak chyba najbardziej urzekło mnie "Polowanie na motyle" .
Najgorsza książka: - 
Licznik obserwatorów wzrósł o kolejne 12 osób za co serdecznie dziękuję!

A Wam jak minął maj?

28 komentarzy :

  1. E, wynik nie jest taki zły. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie jest zły, ale mogłoby być lepiej :) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Ja ostatnio bardzo dużo czytam, trochę mnie to przeraża, bo w tym roku leci juz siedemdziesiąta którąś książka, naprawdę :) A i do listy do przeczytania dodaję "Polowanie na motyle" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, ja czytam dopiero dwudziestą którąś, a Tobie gratuluję! "Polowanie na motyle" serdecznie polecam :)

      Usuń
  3. Gratulacje, ja mam nadzieję, że w czerwcu uda mi się przeczytać Wieczory w Umbrii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) "Wieczory w Umbrii" bardzo mi się podobały, jestem ciekawa Twojej opinii :)

      Usuń
  4. Widzę, że przeczytałaś pozycję Cecelii Ahern tą, którą ja osobiście nie cierpię. Nie mogłam wczytać się w nią ani trochę! Co to za ceregiele z tą książką to ja nie wiem ;/ Chętnie jednak spróbowałabym inne pozycje z wyżej wymienionych! A kto wie może by mi się spodobały :)
    Pozdrawiam Serdecznie,
    Natalia Zdziebłowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kiedy Cię poznałam" podobało mi się, ale nie zrobiło na mnie dużego wrażenia, "Love Rosie" podobało mi się o wiele bardziej, jednak na pewno będę czytać kolejne książki tej autorki :) Wszystkie pozycje, które przeczytałam w maju Ci polecam :)

      Usuń
  5. Też mam na koncie majowym cztery książki. Nie liczę na sporą poprawę w czerwcu, chociaż kto wie jak to będzie, gdy zdam już wszystkie egzaminy... Oby w wakacje trochę ponadrabiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie czekają jeszcze dwa tygodnie nauki, potem już prawie wakacje :) Również liczę, że w czasie wakacji ponadrabiam zaległości :)

      Usuń
  6. Mnie minął nawet nawet, a ty wcale nie masz takiego słabego wyniku. Gratuluje i życzę ci czerwca takiego jakim sobie go zaplanujesz :)
    Pozdrawiam CRh+ ;)
    czytaniewekrwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wynik może nie najgorszy, ale mógł być lepszy, liczę na choć trochę lepszy czerwiec :)

      Usuń
  7. U mnie podobanie też mało przeczytałam o 5 stron dziennie mniej od Ciebie :D
    No i też mam nadzieję, że w wakacje też przeczytam zaległe książki i sięgnę po nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się już doczekać wakacji, szczególnie, że na półce czeka masa książek, te wakacje z pewnością będą bardzo czytelnicze :)

      Usuń
  8. Mnie się udało przeczytać 11 książek, nie wiem jak ani kiedy, ale jestem zadowolona :D
    Chciałabym przeczytać tę książkę Ahern ale jakoś mi się nie składa... ;/

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wyniku, również byłabym z takiego zadowolona :D

      Usuń
  9. U mnie maj był fajny, ale zabiegany. Mam nadzieję, że w czerwcu troszkę odpocznę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój maj opierał się głównie na nauce, sprawdzianach, kartkówkach, całe szczęście jeszcze tylko trochę i wakacje :D

      Usuń
  10. Oby czerwiec był dla Ciebie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem dość zadowolona z mojego wyniku - 2034 strony. Mogło być lepiej, ale nie narzekam ;)
    Udanego czerwca,
    http://wer-pozeraczkaksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) 2034 strony to według mnie bardzo dobry wynik, gratuluję :)

      Usuń
  12. Ja już tylko marzę o tym, żeby wreszcie skończyły się wszystkie sprawdziany. Wtedy codziennie po szkole będzie kilkugodzinne czytanie :D

    Galeria Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogę się już tego doczekać, cieszę się, że nareszcie zaczęły się ciepłe dni bo czytać mogę na świeżym powietrzu (czekałam na to!), a jeszcze trochę i będą wakacje, które w bardzo dużym stopniu zamierzam poświęcić na czytanie :D

      Usuń
  13. Ja przeczytalam jakies 1,5 ksiazki wiec twoj wynik jest ponad 100% wiekszy niz moj :D
    Czekamy na wakacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy, czekamy!! :D
      1,5 książki to też nie najgorzej ;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka