piątek, 5 czerwca 2015

Stosik 5/2015


Nadszedł czas by pokazać Wam moje majowe zdobycze :D Jest ich dość sporo, jak na mnie, wszystkich książek jestem bardzo ciekawa i  już nie mogę się doczekać wakacji kiedy część z nich zamierzam przeczytać :)
Od góry:

  1. Krystyna Mirek - "Miłość z jasnego nieba"
  2. Stephanie Perkins - "Anna i pocałunek w Paryżu"
  3. Ella Harper - "Cząstka Ciebie"
  4. Ewa Nowak - "Nie do pary"
  5. Rainbow Rowell - "Eleonora&Park"
  6. Małgorzata Warda - "Najpiękniejsza na niebie"
  7. Marlena De Blasi - "Wieczory w Umbrii"
  8. Zoe Sugg  - "Girl online"
  9. Robert Schneider - "Pierwsze Damy Francji"
Pierwsze trzy książki pochodzą z biblioteki, pierwsza to dzieło Pani Mirek, jestem bardzo ciekawa tej powieści ponieważ dwie jej książki bardzo przypadły mi do gustu, kolejne dwie zaciekawiły mnie swoim opisem ;) Kolejna książka to "Nie do pary", którą otrzymałam do recenzji, powieści Ewy Nowak bardzo lubię dlatego jestem ciekawa czym tym razem mnie zaskoczy :)"Eleonora&Park" oraz "Girl online" to książki, które zakupiłam w Biedronce, w moim zdaniem bardzo okazyjnych cenach :D "Najpiękniejszą na niebie" już od jakiegoś czasu chciałam przeczytać, dlatego też nie mogłam jej, nie kupić ;) A "Wieczory w Umbrii", a także "Pierwsze Damy Francji" to książki do recenzji, pierwszą z nich już czytałam i bardzo mi się podobała ;) 

Koniecznie dajcie znać, które książki polecacie! :)

48 komentarzy :

  1. Z tego co tu widzę, czytałam tylko "Annę i pocałunek w Paryżu". Dość przewidywalna, ale wciąż bardzo urocza młodzieżówka, więc z czystym sercem mogę ją polecić. Całej reszty nie miałam okazji poznać, ale niektóre z tych pozycji na pewno będę chciała nadrobić. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Anna i pocałunek w Paryżu" wydaje się ciekawa, ale zobaczymy, za jakiś czas się za nią zabiorę ;)

      Usuń
  2. Ojej, ile świetnych książek masz w tym stosiku. Na pewno chciałabym mieć u siebie "Cząstkę Ciebie" oraz "Eleonorę i Parka" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystkie rzeczywiście okażą się świetne :D

      Usuń
  3. "Cząstkę Ciebie" mam, ale jeszcze nie przeczytałam )-: "Najpiękniejsza na niebie" bardzo mi się podobała (-:

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam "Nie do pary" :D
    Już nawet zaczęłam lekturę, która zapowiada się na bardzoooo dobrą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Ja jeszcze nie zaczęłam, ale myślę że już niedługo się za nią wezmę, bardzo jestem ciekawa :)

      Usuń
  5. Czytałam tylko "Eleonorę i Parka" i podobała mi się ;)
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na Twoją opinię o "Girl Online". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie przeczytam ją we wakacje, więc i wtedy napiszę o niej opinię ;)

      Usuń
  7. Cząstka ciebie niezła, ale bez szału. Za to Eleonora&Park przypadła mi do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obu książek jestem ciekawa, o tej pierwszej zbyt wiele nie słyszałam, z kolei o "Eleonorze&Parku" słyszałam dość podzielone opinie ;)

      Usuń
  8. Bardzo jestem ciekawa "Anny i pocałunku w Paryżu" - za granicą ta książka jest bardzo popularna i ciągle się na nią natykam. Przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja raczej zbyt wiele o niej nie słyszałam, chociaż czytałam kilka pozytywnych opinii i czuje się zaintrygowana :)

      Usuń
  9. Podkradłabym Ci chyba jedynie Mirek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki Pani Mirek koniecznie muszę przeczytać wszystkie, póki co staram się czytać mniej więcej jedną co miesiąc :)

      Usuń
  10. Na razie planuję jedynie książkę Rowell ^^ I to tylko dlatego, że do tej pory pojawiło się tyle jej recenzji i wszystkie pozytywne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja słyszę właśnie wiele różnych opinii, dlatego tym bardziej jestem ciekawa czy mi przypadnie do gustu :)

      Usuń
  11. "Eleonora i Park" mi się nie podobała, no ale może Tobie przypadnie do gustu :) Jestem ciekawa "Girl Online", ale chyba sobie jeszcze nie przeczytam tej książki, bo nie chcę wydawać na nią pieniędzy.
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na temat "Eleonory i Parka" słyszałam wiele mieszanych opinii, dlatego jestem ciekawa tej książki, "Girl online" również bardzo jestem ciekawa :)

      Usuń
  12. Z tego stosiku nic nie czytałam, ale planuję zagłębić się w lekturze "Anny i pocałunku w Paryżu"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tę książkę pewnie zabiorę się koło lipca :)

      Usuń
  13. Pierwsze wrażenie u Ciebie jest bardzo dobre, a ja zapraszam do siebie. :)

    www.kraj-z-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z twojego stosika czytałam tylko "Anna i pocałunek w Paryżu" i podobało mi się nawet. Mam za to zakupione już "Eleonora&Park" oraz "Girl online", ale za nie zabiorę się dopiero w wakacje :) Piękny stosik - miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Za "Eleonore i Parka", a także "Girl online" również zamierzam się zabrać w czasie wakacji :) Z kolei "Annę i pocałunek w Paryżu" chciałabym przeczytać jeszcze w czerwcu, może się uda :)

      Usuń
  15. Z Twojego stosiku czytałam jedynie "Miłość z jasnego nieba", którą polecam, gdyż bardzo mi się podobała. Reszty nie znam, więc będę czekać na Twoje recenzje. Miłej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Książki tej autorki bardzo lubię, więc liczę na to, że "Miłość z jasnego nieba" również mi się spodoba :)

      Usuń
  16. Polecam "Anna i pocałunek w Paryżu " , mi osobiście bardzo się podobała .


    http://uwielbiamlitery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że w większości ta książka zbiera pozytywne opinie, wiem mam nadzieję, że i ja się nie zawiodę ;)

      Usuń
  17. Niestety z twojego stosiku nic jeszcze nie czytałam ale długo już się czaję na "Annę i pocałunek w Paryżu" więc mam nadzieję, że niedługo po nią sięgnę.

    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać jak najszybciej :)

      Usuń
  18. Stos zapowiada ciekawe lektury, chociaż mi nie do końca podobała się książka "Anna i pocałunek w Paryżu". Reszty nie czytałam, ale kilka z pozycji mam odłożonych na wakacje :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby rzeczywiście okazały się ciekawe :) Ja również bardzo dużo książek odłożyłam na wakacje i szczerze mówiąc nie mam pojęcia kiedy to wszystko przeczytam ;)

      Usuń
  19. Wieczory w Umbrii zapowiadają się bardzo smakowicie:) Ciekawa jestem książek Pani Mirek, mam jeden ebook:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wieczory w Umbrii" bardzo przypadły mi do gustu :) Na razie czytałam dwie książki Krystyny Mirek, ale już bardzo lubię książki tej autorki, więc z pewnością przeczytam wszystkie jej powieści :D

      Usuń
  20. "Eleonora i Park" Tak; "Girl Online" Tak;
    Co do reszty nie jestem przekonana ale mogą być ciekawe ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze Cię przekonam, jak zacznę o którejś z tych książek cały czas gadać :D

      Usuń
  21. No, sporo uzbierałaś! Z tych pozycji zainteresowały mnie dwa tytuły - "Eleonora & Park", który teraz czytam oraz "Girl Online", za którą mam zamiar się zabrać :)
    Pozdrawiam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na mnie to sporo :D Bardzo jestem ciekawa tych dwóch tytułów, ale zabiorę się za nie dopiero w czasie wakacji :)

      Usuń
  22. Czytałam ,,Girl Online" - fajna książka, miło spędziłam z nią czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi również będzie się ją przyjemnie czytać :)

      Usuń
  23. Koniecznie, ale to koniecznie opisz swoje wrażenia po " Eleonora i Park". Tak wiele czytałyśmy recenzji, że nie wiemy czy opłaca się ją czytać. Nie to, że się jakiejś książki nie opłaca czytać, ale czy warto ją posiadać czy raczej wystarcz e-book?

    http://pomysle-przemysle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja będzie na pewno :) Wszystkie książki, które czytam na bieżąco staram się recenzować, a moja opinia pojawi się pewnie we wakacje ;) Ja skusiłam się na nią w Biedronce, liczę, że okaże się ciekawą lekturą :)

      Usuń
  24. Czytałam "Najpiękniejszą..." i bardzo mi się podobała :) Podoba mi się również wygląd Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Oby "Najpiękniejsza..." spodobała się i mi :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka