sobota, 13 sierpnia 2016

Stosik na 7ReadUp


Miałam w planach już tyle razy wziąć udział w jakimś maratonie książkowym... i przeważnie na planach się kończyło. Tym razem chciałabym wreszcie wziąć udział w 7ReadUp, organizowanym przez Marthę z bloga Secret Books. Nie wiem, czy uda mi się przeczytać wszystkie zaplanowane książki, bo ostatnio całymi dniami oglądam Igrzyska w Rio, ale postaram się poczytać jak najwięcej :)
Oto mój stosik:

1. S JAK SIERPIEŃ - Tutaj zdecydowałam się na "Calder", opis mnie zainteresował, książka czeka już jakąś chwilę na półce, a jestem ciekawa czy spodoba mi się tak jak "Bez słów" i "Stinger". Myślę, że czytanie tej książki powinno mi pójść dość szybko.
2. OŚMIOLITEROWY SIERPIEŃ - W tym przypadku miałam spory problem z doborem odpowiedniej książki. Przy okazji odkryłam, że większość książek, które próbowałam tu dopasować miało, albo 7, albo 9 literowe słowa... "Miłość i kłamstwa" - to książka, którą ostatecznie udało mi się dobrać :)
3. WYPAD NAD MORZE - I tutaj miałam mały problem, ale okazało się, że "Calder" ma na okładce wodę, którą możecie zobaczyć nawet na grzbiecie :)
4. OSTATNIE PODRYGI WAKACJI - Tutaj po prostu idealnie nada się "Duma i uprzedzenie"! Naprawdę jeśli nie teraz, to nie wiem kiedy ją przeczytam, bo już od jakichś trzech lat co wakacje, planuję ja przeczytać i jak możecie się domyślać, jeszcze mi się to nie udało.
5. SIERPIEŃ W HRABSTWIE OSAGE - "Duma i uprzedzenie" pasuje również do tej kategorii, film, a właściwie serial na jej podstawie już oglądałam, ale być może zdążę go obejrzeć raz jeszcze :)
6. WAKACJE PRZED KOMPUTEREM - Szczerze mówiąc, trudno mi dobrać książkę do te kategorii, ale sporo blogerów zachwalało "Calder", więc dopasuję go także do tej kategorii :)
7. WAKACYJNA OPALENIZNA - "Błąd" ma grzbiet w bardzo ładnym, opalonym kolorze, więc pasuje idealnie :)
8. ZARAZ POWRÓT DO SZKOŁY - Tutaj także pasuje "Błąd" z tego co pamiętam w "Układzie" byli uczniowie, więc i w tym przypadku tak będzie :)
9. KONIEC WAKACJI - "Wierna" - chyba czas wielki nareszcie dokończyć tę serię, bo trochę już czeka, swoją drogą pasuje także do kategorii 4 i 5 :) Powiedziałabym, że jeśli nie uda mi się przeczytać "Dumy i uprzedzenia" to do tamtych kategorii dopasuję "Wierną", ale lepiej nie... Wtedy "Duma" czekałaby kolejne kilka lat...
10. ÓSMY MIESIĄC - Wręcz idealnie pasował mi tutaj "Błąd"! Nie żartuję, naprawdę starałam się znaleźć jakąś odpowiednią książkę na ósmym miejscu na półce i udało się :)

Tak jak już mówiłam, ciężko mi będzie przeczytać wszystkie te książki, szczególnie, że naprawdę większość czasu spędzam na oglądaniu Rio, ale będę się starała nadrobić trochę zaległości i mam nadzieję, że mi się to uda :) Stosik liczy 13 cm, więc będę naprawdę zadowolona, jeśli uda mi się przeczytać chociaż tytułowe 7 :) Nie wykluczam też, że niektóre tytuły mogę pozmieniać w trakcie wydarzenia ;) Trzymajcie kciuki!
Bierzecie udział w tej edycji? 

13 komentarzy :

  1. Życzę powodzenia. :D Jestem ciekawa książki Cecelii Ahern, ale jeszcze jej nie czytałam. Lubię tę autorkę, ale widziałam sporo niepochlebnych opinii o tej książce. :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Ci życzę powodzenia, bo sama udziału nie biorę, ale z chęcią podpatruję stosiki innych. Zwłaszcza te z trudniejszej wersji wyzwania :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Czekam na recenzję, bo jestem ciekawa niektórych pozycji ;)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja udziału nie biorę, ale mam nadzieję, że na blogu pojawi się podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też od zawsze nosiłam się z zamiarem udziału w maratonie czytelniczym i w końcu się przełamałam, to będzie mój pierwszy! Podobnie jak ciebie czeka mnie dość ambitne zadanie, mój stosik liczy 14,5 cm, ale damy radę <3 też postanowiłam sięgnąć po klasyk Austen, z tym że ja wybrałam Rozważną i romantyczną.
    Tymczasem zapraszam na post rocznicowy! Tak, to już ROK, sama nie mogę w to uwierzyć! <3

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie biorę udziału, ale Tobie życzę powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nienawidzę Wiernej za to zakończenie nie będę spojlerować jakie :D
    Po za znienawidzoną Wierną reszty nie czytałam ;)
    Życzę Ci powodzenia w czytaniu i zaczytanego tygodnia :)
    PS. też wciagnęłam się w oglądanie Igrzysk najbardziej lubię śledzić Babiktona :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci powodzenia! I trzymam mocno kciuki! :)
    Też kiedyś muszę wziąć w tym udział! Może w następnym roku...? :)
    Polecam "Błąd". Sama nie czytałam, ale przyjaciółka mówi, że książka świetna! :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam za Ciebie kciuki!
    Z wymienionych książek czytałam tylko "Wierna".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam jakoś szczególnie za maratonami :D Lubię różne tagi czy wyzwania, ale bardziej na zasadzie opowiadaniu o swoich ulubionych tytułach i tak dalej - poza symbolicznymi 52 książkami nie wypełniam żadnego "wymagania" czytelniczego, że tak to ujmę :) Ale Twój stosik pięknie się prezentuje! Uwielbiam "Dumę i uprzedzenie", "Wierną" zresztą też :D
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia i miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka