sobota, 30 czerwca 2018

Zapisy na Book Tour z "Dziewczyną o kruchym sercu"


Niedawno pomyślnie zakończył się Book Tour z "Friendzone" oraz z "Wróć, jeśli masz odwagę", a niedawno swoją podróż rozpoczął "Nauczyciel tańca" oraz "Ja chyba zwariuję"! Dlatego zaskoczona bardzo pozytywnym odzewem przychodzę dzisiaj do Was z kolejnym :) Tym razem mam Wam do zaproponowania Book Tour z "Dziewczyną o o kruchym sercu" - Elżbiety Rodzeń :) Tak jak wspominałam przy ostatnim Book Tour, od czasu do czasu będę wysyłała w Polskę książkę polskiego autora, którą uznam za godną uwagi, bo zdecydowanie warto czytać polskich autorów! "Dziewczyna o kruchym sercu" bez dwóch zdań jest książkę godną uwagi, którą bardzo polecam, jak zresztą inne książki Rodzeń ;)
Jak pewnie wszyscy wiedzą, zabawa polega na podróży danej książki między uczestnikami. Jeśli jesteście zainteresowani przeczytaniem książki, to gorąco zachęcam do zgłoszeń. Do zabawy zapraszam osoby prowadzące Bookstagram i blogerów :) Jestem przekonana, że przyjemnie spędzicie czas przy lekturze tej powieści :)
"Friendzone", które niedawno wróciło do mnie z podróży wygląda naprawdę świetnie, mnóstwo w nim zaznaczonych cytatów i dopisków na marginesach opisujących emocje uczestników.(tutaj możecie go zobaczyć) Dlatego też gorąco zachęcam do zapisywania swoich odczuć na kartach powieści!

REGULAMIN:
  1. Book Tour ruszy jeśli minimum 4 osoby wyrażą chęć udziału. Przy czym, zgłaszać się mogą tylko osoby mieszkające na terenie Polski. Wysyłka za granicę pewnie byłaby pewnym kłopotem.
  2. Po zgłoszeniu się w komentarzu pod tym postem, proszę o przesłanie mi swoich danych adresowych i linku bloga/instagrama na adres e-mail: michalina.kulinska@o2.pl lub przez profil na instagramie.
  3. O zgłoszenia proszę do 7 lipca. Uwaga! Tym razem ilość miejsc będzie ograniczona, bo chciałabym żeby książka wróciła do mnie w ciągu roku. W Book Tour będzie mogło wziąć udział 20 osób ;) Kolejność zgłoszeń będzie decydowała o tym w jakim porządku będzie wędrowała książka.
  4. Bloger, który otrzyma książkę, wpisuje swoje imię, bądź nick oraz adres bloga lub w przypadku bookstagramów - imię i nazwę swojego profilu na tytułowej stronie. Jak już wspomniałam - super, jeśli będziecie zaznaczać swoje ulubione cytaty (jeszcze lepiej, jeśli karteczki indeksujące podpiszecie imieniem, czy nickiem), możecie pisać swoje wrażenia na marginesach stron - do czego gorąco wszystkich zachęcam (byłoby fajnie, gdyby każdy używał inny kolor długopisu, aby łatwo można było Was rozróżnić):) Ale jednocześnie bardzo proszę, abyście moją książkę szanowali jak swoją (czyli nie zaginali rogów itp.) ;)
  5. W ciągu 10 dni od otrzymania książki, należy przeczytać powieść i opublikować recenzję na swoim blogu, bardzo proszę aby w miarę pilnować tego terminu, bo potem wszystko strasznie się przedłuża, fajnie jeśli podeślecie mi później link do swojej opinii na podany e-mail :) 
  6. Tym razem mogą się zgłaszać także osoby, które posiadają Bookstagrama, jeśli tylko umieszczę zdjęcie egzemplarza na swoim profilu wraz z opinią :)
  7. Book Tour jest przeznaczony dla obserwatorów mojego bloga lub Instagrama, dlatego bardzo proszę o zaobserwowanie jednego i/lub drugiego.
  8. W swojej recenzji, należy zawrzeć informację o tym, że jest to egzemplarz z Book Tour (dodać link do regulaminu), a także, wstawić zdjęcie egzemplarza najlepiej wraz z tytułową stroną z wpisami uczestników. Podobnie z Instagramem, pod zdjęciem poproszę o informację, że książka pochodzi z Book Touru :)
  9. W końcu (w ciągu tych dziesięciu dni) trzeba wysłać książkę kolejnej osobie, a więc po przeczytaniu proszę o kontakt ze mną po przez maila, który podawałam wyżej, lub instagrama, w sprawie danych adresowych następnego uczestnika. Proszę Was, by powieść była wysyłana listem poleconym priorytetowym, żeby nigdzie nie zaginęła! Zastrzegam sobie możliwość poproszenia o numer nadania!
  10. Osoby, które przez miesiąc - dwa lub więcej przestały być aktywne na instagramie lub blogu, zostaną skreślone z listy. Nie mam pewności czy taka osoba nie postanowi nas opuścić, kiedy otrzyma książkę, a wolę uniknąć sytuacji, gdy będę musiała wielokrotnie upominać się o przesłanie książki dalej.
  11. Zgłaszając się do Book Tour zobowiązujecie się do przestrzegania powyższego regulaminu.
  12. Po zgłoszeniu się zostaniecie dopisani do listy uczestników :) Poniższa lista stanowi kolejność przesyłania sobie książki, nazwy osób, u których książka już była zostaną oznaczone na liście pogrubieniem.

Jeśli macie jakieś pytania to śmiało, pytajcie :) Pamiętajcie o podesłaniu adresu do wysyłki na maila!
Jeżeli będziecie dodawać zdjęcia książki z Book Touru na instagrama, miło mi będzie jeśli mnie oznaczycie @ksiazkowy_swiat ;)
Gorąco zachęcam do zgłoszeń, bo Book Tour może być jedną z niewielu możliwości przeczytania książki, z tego co widzę, prawie nie ma jej już w księgarniach, a to książka naprawdę godna uwagi!

LISTA UCZESTNIKÓW:
  1. @readforrhys
  2. @elizaartworld
  3. @zaczytanajola
  4. @frozenfitzie
  5. @zetbasia
  6. @kocia.matka.czyta
  7. @emijat
  8. Przez piękne okulary
  9. @readwithaga
  10. @mamanapetardzie
  11. @bookstagram_11
  12. @dorotbook
  13. @nalogowa_czytelniczka
  14. @domcia.choo
  15. @aaaniaaa
  16. @iniewiesznic
  17. @wroclawianka.czyta
  18. @lottaczyta.pl

4 komentarze :

  1. Czytałam i polecam każdemu. Piękna historia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem się nie zgłaszam, bo czytałam tę książkę stosunkowo niedawno, ale polecam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez chce :-)
    Magda Saska
    www.przezpiekneokulary.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się Poproszę o dopisanie please konto na lubimy czytać

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka