czwartek, 17 grudnia 2015

Stosik!

Nawet nie potrafię sobie przypomnieć kiedy ostatnio publikowałam na blogu stosik, patrząc jednak do archiwum, stos na blogu ostatnio pojawił się w sierpniu(!), a jeszcze ciekawsze jest to, że zdjęcie stosu, który dziś Wam pokażę robiłam we wrześniu(!) Jednak lilie przypominają mi klimat lata, więc nie mogę sobie odmówić przyjemności, by go Wam nie pokazać ;) Niektórych książek jeszcze nie przeczytałam, a znajdują się tam głównie książki urodzinowe ;) Zapraszam do oglądania ;)

Stosik urodzinowy:
  1. "Nie zmienił się tylko blond" - Agata Przybyłek - prezent urodzinowy, którego oczywiście jeszcze nie przeczytałam ;) Słyszałam bardzo dobre opinie, a w nich, że czytając tę książkę można się pośmiać. Na pewno, więc nada się na ponure dni ;)
  2. "450 stron" - Patrycja Gryciuk - swoją przygodę z kryminałami dopiero zaczynam, więc tym bardziej jestem ciekawa co takiego a w sobie ta książka, że tak wiele osób ją chwali :)
  3. "Pora na życie" - Cecelia Ahern - książka mojej ukochanej autorki, która jeszcze nigdy mnie nie zawiodła, mam nadzieję, że i tym razem tak będzie
  4. "Sto imion" - Cecelia Ahern - jak wyżej
  5. "Oddam Ci słońce" - Jandy Nelson - nawet nie wiem ile przeczytałam recenzji na temat tej książki - pozytywnych recenzji, a jeszcze jej nie przeczytałam. Kiedyś miałam okazję czytać "Niebo jest wszędzie"  tej autorki i pamiętam, że bardzo mi się podobała, więc oby i tym razem tak było.
  6. "Ekspozycja" - Remigiusz Mróz - kto nie słyszał o książkach tego autora? Ja (oczywiście) nie przeczytałam jeszcze ani jednej, jednak obiecałam sobie, że do końca tego roku przeczytam "Kasację" - trzymajcie kciuki! :)
  7. "Inna bajka" - Kasie Bulicz - Kasprzak - przez pewien czas było dość głośno na temat tej książki, ostatnio jednak ucichło, jestem bardzo ciekawa jak mi się spodoba :)

 Stosik recenzencki:

  1. "Rosół z kury domowej" - Natasza Socha - autorka zdobyła moje serce "Maminsynkiem", a "Rosół" również spełnił moje oczekiwania [recenzja]
  2. "Szczęśliwy dom" - Krystyna Mirek - uwielbiam niezwykle klimatyczne powieści tej autorki, a ta powieść całkowicie zdobyła moje serce, nie mogę się już doczekać drugiej części! [recenzja]
  3. "Przypadki pewnej desperatki" - Magdalena Wala - ciekawa, lekka i przyjemna historia [recenzja]
  4. "Lato koloru wiśni" - Carina Bartsch - niezwykła historia, bardzo ciekawa, a dodatkowo bardzo zabawna [recenzja]
  5. "Lato w Nowym Jorku - Wendy Markham - przyjemna książeczka na jeden wieczór [recenzja]
  6. "Pułapka uczuć" - Colleen Hoover - niesamowita książka, autorki, która nie zawodzi, pełna emocji i niespodziewanych zdarzeń [recenzja]
  7. "Przypadki Callie i Kaydena" - Jessica Sorensen - bardzo dobra książka, z końcówką, która wbiła mnie w fotel, nie mogę się już doczekać kiedy zapoznam się z drugim tomem! [recenzja]
  8. "Sekretne życie pszczół" - Sue Monk Kidd - książka, która nawet nie spodziewałam się, że może mnie wciągnąć ;) [recenzja]
Mam nadzieję, że stosik podobał Wam się :) Trochę żałuje, że tak zaniedbałam wstawianie na bloga stosów, może jednak od nowego roku będę je wstawiać systematycznie ;)
Co polecacie z pierwszego stosu? Co czytaliście? :)


26 komentarzy :

  1. Wspaniałe książki! Kilka z nich mam już za sobą, jak np.:"Lato koloru wiśni", "Pułapkę uczuć", "Przypadki Callie i Kaydena", "Sekretne życie pszczół". Wszystkie są świetne, ale najbardziej polecam dwa ostatnie tytuły :D
    Chętnie podebrałabym Ci "Ekspozycję" Remigiusza Mroza :)
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury ❤
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pora na życie to cudowna książka! Bardzo polecam :) A stosik przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile skarbów *-*
    Również nie czytałam nic Pana Mroza, ale koniecznie muszę to nadrobić, z tego co wiem, to Kasacja jest w bibliotece, więc super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne książki i widzę "Lato koloru wiśni" super książka. :D
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam jedynie "Sekretne życie pszczół", więc sporo jeszcze przede mną - tym bardziej, że wszystkie powieści bardzo mnie intrygują!

    OdpowiedzUsuń
  6. Inna bajka i 2 książki Mroza czekają na magiczne kiedyś :) Mirek, Markham czytałam, Sochy jeszcze nic nie znam, jest coś w planie na styczeń
    Miłego czytania, bo sporo masz tutaj fajnych tytułów...

    OdpowiedzUsuń
  7. Tymi liliami przypomniałaś mi, jak bardzo nie lubię, gdy na dworze jest tak ziiimno, jak teraz! ^^ Ze stosiku czytałam "Sto imion" i nawet mi się podobało, za to "Sekretne życie pszczół" - cudeńko. Tak jak Ty zbieram się do przeczytania "Kasacji", muszę się za nią porozglądać (a że Święta tuż tuż można by też podszepnąć coś rodzince...). Zacny stos, u mnie dawno tylu książek nie było. Więc zazdroszczę ;)
    zaczarrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam "Przypadki Callie i Kaydena", "Oddam Ci słońce" i "Ekzpozycję" - wszystkie polecam! I zazdroszczę takiego pokaźnego stosika :)
    Apteka Literacka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa twojej opinii nt. 450 stron ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie "450 stron" rozczarowało - kryminału to się raczej nie spodziewaj. Za to gorąco polecam "Sekretne życie pszczół" - książki Sue Monk Kidd są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny stosik! :) Swoją drogą, sporo z tych książek sama chcę przeczytać, jak chociażby "Oddam Ci słońce" i "Pułapkę uczuć" (bo Colleen Hoover uwielbiam!). Co do "450 stron" - nie, żebym Cię zniechęcała, ale jak pod względem wątku kryminalnego jest to dosyć ciekawa książka, tak mnie rozczarował wątek romansu, który był naciągany nieco i zbyt wyidealizowany. ;)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne stosiczki :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne książki! Nie czytałam jeszcze żadnej z nich, jednak mam już na swojej półce "Oddam ci słońce" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pierwszego stosu chętnie podkradłabym Ci wszystko oprócz Oddam ci słońce, które mam u siebie i bardzo mi się podobało :) Książka jest jednak specyficzna i pamiętaj, zeby nie nastawiać się i podejść do niej na "chłodno" - to pomoże w odbiorze :)

    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Także ostatnio zakupiłam książki Ahern. Chociaż rzadko czytam książki tego typu, to te uwielbiam. Ahern jest cudowna. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdobycze. :) Kilka z nich chętnie widziałabym na swojej półce. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam C. Ahern! " nie zmienił sie tylko blond" to jedna z moich ulubionych polskich książek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Ekspozycja" jest świetna. Jak większość dzieł Remigiusza Mroza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaaaa koniecznie przeczytaj 450 stron ( książkę autorki mojego życia hahah XD kocham Patrycję Gryciuk). Też muszę kupić Ekspozycję.

    OdpowiedzUsuń
  20. "Sekretne życie pszczół" czytałam kilka lat temu jeszcze w starszym wydaniu i też mnie wciągnęło, bo przeczytałam w dwa wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Ekspozycja" i "Oddam Ci Słońce" są genialne! Serio, musisz je jak najszybciej przeczytać :D Ahern czytałam tylko "Na końcu tęczy" i bardzo mi się podobało. Muszę kiedyś dorwać kolejną jej książkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, same cudowne książki :) Przeczytałam "Kasację" i "Zaginięcie" Mroza i mogę Ci z czystym sumieniem polecić. Naprawdę genialne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chciałabym przeczytać "Oddam Ci słońce" i "Lato koloru wiśni"

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie przeczytałabym książki Cecylii Ahern oraz "Oddam Ci słońce". Akurat tą ostatnią podkradnę koleżance :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam "Lato koloru wiśni", czytałam również "Rosół z kury domowej" oraz "Inna bajka" wszystkie pozycje są godne polecenia. ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka