środa, 24 lutego 2016

Stosik 1/2016

Przenieśmy się do grudnia...
Nowy rok już dawno się zaczął, a ja jak zwykle jestem spóźniona ze stosikiem, bo jak sugeruje choinka na zdjęciu ten stosik, to książki, które dotarły do mnie w grudniu. W GRUDNIU! Tak, wiem powinnam go pokazać już dawno temu, ale jak to ja zawsze mam zaległości ze stosami ;) Spytałam Was na fanpage'u, czy chcecie zobaczyć i chcieliście, więc jest! Książek nie jest specjalnie dużo, ale biorąc pod uwagę jakie mam zaległości w czytaniu, to nawet dobrze ;) Wszystkie tytuły poza "Amber" to prezenty świąteczne :)

Od góry:

  1. "Zaginięcie" - Remigiusz Mróz - "Kasacja" na mojej półce czekała, dosyć długo, a "Zaginięcie" miało być prezentem, który mnie zmobilizuje do nadrobienia "Kasacji", jak się okazało skutecznym :)
  2. "Ty jesteś moje imię" - Katarzyna Zyskowska-Ignaciak - długo nie zwracałam na tę książkę większej uwagi, jednak gdy przeczytałam recenzję na blogu Życie między wierszami, wiedziałam, że muszę ją przeczytać!
  3. "Cicha 5" - to efekt pracy siedmiu znanych polskich autorek, na książkę miałam ochotę już w zeszłym roku,a teraz nareszcie ją mam, w święta nie udało mi się jej przeczytać, ale myślę, że jeśli przeczytam ją w nieświątecznym okresie to również mi się spodoba :)
  4. "Pan Darcy nie żyje" - Magdalena Knedler - ostatnio jakoś nabrałam ochoty na kryminały, a motyw Pana Darcy'ego tym bardziej przekonuje mnie, by szybko zapoznać się z tym tytułem :)
  5. "Podaruj mi miłość" - czyli 12 świątecznych opowiadań, zaczęłam je czytać w święta, ale jakoś w pewnym momencie je porzuciłam i zaczęłam inną książkę, nie były złe, wrócę do nich niedługo, ale w tamtym momencie potrzebowałam przeczytać coś innego ;)
  6. "Światło, którego nie widać" - Anthony Doerr - o tej książce słyszałam już naprawdę mnóstwo pozytywnych opinii, więc nie mogłabym jej ominąć!
  7. "Amber" - Gail McHugh - jedyna w tym stosiku książka do recenzji, którą możecie poznać tutaj: link ;) A dodatkowo, znalazła się w niej moja rekomendacja ;)
Dajcie znać co polecacie, a co chcielibyście przeczytać, bo mimo, że zdjęcie robiłam już dawno to przeczytałam, jedynie "Amber"!

24 komentarze :

  1. Zaległości nieważne! ;)
    To nie jest dużo? ;o To bardzo dużo! Zazdroszczę stosiku. ;)

    Pozdrawiam,
    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu ze stosami z wcześniejszych miesięcy, nie jest aż tak dużo ;)

      Usuń
  2. Pan Darcy nie żyje - bardzo bym chciała!!! :D
    Wydaje się przednią rozrywką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Światło, którego nie widać" u mnie również czeka na swoją kolej na półce. Nie mogę się już doczekać tej lektury, mam nadzieję, że obu nam się spodoba. :)
    Pozdrawiam,
    Kalorka czyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę na "Światło, którego nie widać" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Ty jesteś moje imię" to cudowna książka, polecam przeczytać w pierwszej kolejności. "Pan Darcy nie żyje" bardzo mnie ciekawi :) Piękny stos!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam jedynie Mroza i bardzo polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka z tych książek również posiadam. Cóż mogę napisać... czytaj Mroza, czytaj! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stosik. Dwie z nich mam już za sobą ("Światło, którego nie widać" oraz "Amber"). Natomiast Mroza mam w planie przeczytać kiedyś w przyszłości ;)
    Zazdroszczę nabytków :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj... podkradłabym to "Światło, którego nie widać"... *_* Na Mroza już powoli nie mogę patrzeć... tyle go wszędzie ;)

    Pozdrawiam
    ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Same perełeczki :) Żadnej nie czytałam, ale na "Zaginięcie" i "pan Darcy nie żyję"ochotę mam wielką ! Jak stąd do Japonii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne te Twoje prezenty :D Mroza polecam - czytałam i byłam zachwycona! Wiele dobrego słyszałam również o "Świetle, którego nie widać", jednak nie czytałam jeszcze.

    Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na mojej półce również czeka na mnie "Światło którego nie widać" i już nie mogę się doczekać, aż przeczytam tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe zdobycze. Gratuluję rekomendacji do ''Amber''.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie biorę się za 7"Podaruj mi milosc". Co prawda już dawno po świętach, ale co tam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Zaginięcie" mam w planach. Myślę, że się nie zawiodę na tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście uwielbiam "Podaruj mi miłość", więc polecam Ci serdecznie :)
    Świetny stosik, chociaż większości książek nie czytałam.
    Pozdrawiam,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście gratuluję rekomendacji do Amber. Z twojego stoliku czytałam tylko trzy książki. Zaginięcie czeka na półce, musze się zmobilizować i czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny stosik! Ja z tych książek przeczytałam tylko "Pan Darcy nie żyje".

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chciałabym przeczytać Światło, którego nie widać. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze żadnej z tych książek nie czytałam ;/ Gratuluję rekomendacji w ,,Amber" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Światło..." marzy mi się na mojej półce! Ogromnie gratuluję rekomendacji, toż to musi duma człowieka rozpierać ;)

    Pozdrowienia z Po drugiej stronie książki od Książniczki

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudooowny stosik. Też mam zwykle zaległości w zakresie stosów i zamieszczam je z opóźnieniem, choć u innych osób uwielbiam je oglądać. ;) Wszystkie książki z przyjemnością bym przygarnęła, jedynie właśnie "Amber" jakoś mnie nie pociąga. "Zaginięcie" i "Cichą 5' mam na półce w kolejce do przeczytania. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka