sobota, 20 lutego 2016

Zakładkowy TAG

Dawno na blogu nie było żadnego TAGu, nominacji mam sporo i szczerze mówiąc nawet nie dałabym rady ich wszystkich zrobić, więc przepraszam, jeśli ktoś nominował mnie do TAGu, a ja go nie zrobiłam ;) Przechodząc do Zakładkowego TAGu, nominowała mnie do niego Kitty Candy, za co jej dziękuję :) Wydał mi się on naprawdę ciekawy, ponieważ sama lubię oglądać zakładki innych :)


1. Twoja pierwsza zakładka
Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia jaka zakładka była moją pierwszą, ale z tego co pamiętam, ta na pewno była jedną z pierwszych ;) Miałam jeszcze kilka podobnych, ale gdzieś się pogubiły ;)









2. Pierwsza samodzielnie wykonana przez Ciebie zakładka
Zakładek jakoś sama nigdy nie robię, ale przypominało mi się, że kiedyś, jeszcze chyba w trzeciej klasie podstawówki, robiliśmy takie cudo :) Strasznie mi się podoba i chyba pomyślę, jak się taką zakładkę robiło, by móc sobie jeszcze kilka takich zrobić :)






3. Twoja ulubiona zakładka
Jedna? Nie... Wybrałam trzy, a to i tak nie wszystkie, które mi się podobają, bo większość swoich zakładek lubię :) Zakładka z motylem jest naprawdę świetna i ślicznie wygląda wystając z książki, zakładka w środku z book geek, nie wiem co ma w sobie takiego, ale naprawdę mi się podoba, a ta po lewej stronie - nie mogłabym jej nie uwielbiać :)






4. Zakładka, którą najczęściej używasz
Ostatnio używam w sumie tylko tę :) Naprawdę ją lubię, szczególnie, że widnieją na niej trzy książki, które czytałam, w tym "książka mojego życia", czyli "Czy wspominałam, że cię kocham?" :D







5. Ostatnio nabyta zakładka 
Kupiona tydzień temu w Matrasie, zawsze gdy tam wchodzę i widzę zakładki po prostu nie mogę się oprzeć, by jakiejś nie kupić :) Ta jest według mnie naprawdę urocza :)








6. Zakładka, którą ostatnio przyniósł Ci listonosz
Zakładki od Książki od kuchni :) Swoją drogą naprawdę ładne :)









7. Najbardziej zniszczona zakładka
Przejrzałam całą moją kolekcję i nie znalazłam żadnej zakładki, która byłaby na tyle zniszczona, by ją tutaj pokazać ;)

To już cały TAG, zapraszam wszystkich chętnych do jego wykonania :)
A Wy lubicie zakładki? Ja uwielbiam! Niby to tylko kawałek tekturki, ale bardzo mnie uszczęśliwia ;)

15 komentarzy :

  1. Ja zawsze je gubię i gnę ;D Zwykle za zakładkę robi mi chusteczka albo losowa państwa.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, a ja w sumie planowałam taki wpis o zakładkach... Chyba sobie pożyczę ten tag;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta zakładka własnoręcznie robiona wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam zakładek. Do zaznaczenia strony wystarczy mi byle jaka kartka z zeszytu...
    Pozdrawiam
    Zając
    Zajęcza Nora

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ta zakładka druga, to kiedyś podobną zrobił mi tata, z papierków z cukierków, ale brat mi zabrał i nie wiem, gdzie aktualnie się znajduje. ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny tag. :D Zakładki są super! Matko ale ta z misiem jest słodka i super, dajjjjj <3
    Pozdrawiam ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie tu piękne zmiany! Chyba dawno u Ciebie byłam :) aż się zastanowiłam czy trafiłam na ten blog o którym myślałam :)
    Tag bardzo fajny :) ja męczę jedną zakładkę tak długo aż mi się znudzi, a potem sięgam po drugą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany zaszły jakieś dwa tygodnie temu, stary szablon stał się już trochę nudny, więc postanowiłam wprowadzić coś nowego :) Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Co do zakładek, ja kiedyś używałam jedną aż zniszczyła się tak, że nie nadawała się do użytku, a teraz nazbierałam ich trochę, więc praktycznie przy każdej książce używam inną :)

      Usuń
  8. Ja mam jedną ulubioną zakładkę i to jej używam najczęściej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja "ostatnio kupiona zakładka" jest taka piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie zakładki zawsze giną w jakiś tajemniczych okolicznościach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarno-biała zakładka od EpikBoxa jest cudowna. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej!
    Dawno temu zgłaszałaś się do Book Touru organizowanego przez Blask Książek z książką "Szkoła latania". Jesteś nadal zainteresowana? :)
    Czekam na odpowiedź! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, na ten moment mam dość sporo obowiązków, ale gdybym znalazła się gdzieś pod koniec listy w tym book tourze, to chętnie wezmę udział ;)

      Usuń
  13. Już dawno nie mam swojej pierwszej zakładki z uwagi na to, że po prostu lubię podczas czytania gnieść i obrywać je :D W zasadzie to sama też żadnej zakładki nie zrobiłam, ale do dziś mam taką, która jest dziełem mojej eks-przyjaciółki ;)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka